Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 15.05.2024, 05:33

Меню
Категорії розділу
Ділові папери та їх оформлення [1]
Вірне оформленя найбільшвживаних ділових паперів
Історія від Журавель Т.М. [50]
Спілкуймось
Наше опитування
Оцініть сайт школи
Всього відповідей: 322
Президент гімназії

Каталог статей

Головна » Статті » Історія від Журавель Т.М.

критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІСТОРІЇ

Рівні та бали ' . - Критерії навчальних досягнень учнів
1. Початковий
1 Учень може назвати одну-дві події, дати, історичні постаті чи історико-географічні об'єкти
2 Учень називає кілька подій, дат, історичних постатей або історико-географічних об'єктів; обирає правильний варіант від¬повіді з двох запропонованих (на рівні «так-ні»); має загальне уявлення про лічбу часу в історії, визначає послідовність подій (на рівні «раніше-пізніше»)
3 Учень може двома-трьома простими реченнями розповісти про історичну подію чи постать; упізнати історичну подію, постать за описом; співвіднести рік зі століттям, століття - з тисячоліттям (на рівні «так-ні»); має загальне уявлення про історичну карту
'. II. Середній
4 Учень може репродуктивно відтворити (у межах чотирьох-шести простих речень) частину навчального матеріалу теми; дати визначення історичних термінів, наведених у тексті підручника або названих учителем; назвати одну-дві основні да¬ти; показати на карті історико-географічний об'єкт
5 Учень може відтворити основний зміст навчальної теми, відповідаючи на запитання вчителя; визначити окремі ознаки іс¬торичних понять, назвати основні дати; за допомогою вчителя може показати на історичній карті основні місця подій
6 Учень загалом самостійно відтворює фактичний матеріал теми; може дати стислу характеристику історичній постаті (за алгоритмом), встановити послідовність подій; загалом правильно вживає історичні терміни; може показати на карті міс¬ця основних подій, користуватись за допомогою вчителя (зразок, пам'ятка, алгоритм) джерелами історичної інформації (наочними та текстовими, що подаються у підручнику)
III. Достатнійі
7 Учень загалом послідовно і логічно, самостійно відтворює навчальний матеріал теми, виявляє розуміння історичної тер¬мінології, дає загальну характеристику події (причини, наслідки, значення), виокремлює окремі ознаки явищ та проце¬сів; "читає" історичні карти і картосхеми з опорою на їх легенду; встановлює послідовність і тривалість історичних подій; використовує наведені у підручнику документи як джерело знань
8 Учень володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією, дає загалом правильне визначення історич¬них понять, аналізує історичні факти на основі їх опису і наочного відображення, порівнює однорідні історичні події та явища, характеризує причинно-наслідкові зв'язки між історичними явищами у межах теми, встановлює синхронність по¬дій у межах теми; використовуючи легенду карти, супроводжує показ історичних об'єктів їх словесним описом
9 Учень вільно оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти і формулює нескладні висновки, обґрунтовує свої висновки конкретними фактами, взятими з підручника (наочних посібників, історичних документів); може дати по¬рівняльну характеристику історичним явищам, визначення понять; загалом самостійно встановлює причинно-наслідкові зв'язки; встановлює синхронність подій у межах курсу; може аналізувати зміст історичної карти, узагальнювати та зас¬тосовувати набуті знання
IV. Високий
10 Учень упевнено оперує набутими знаннями і застосовує їх для розв'язання нових навчальних проблем; виявляє розумін¬ня історичних процесів; робить аргументовані висновки; характеризує історичні явища і процеси, використовуючи різні джерела інформації; рецензує відповіді учнів; співставляє і систематизує дані історичних карт і застосовує їх для харак¬теристики подій, явищ, процесів; встановлює синхронність подій вітчизняної та всесвітньої історії
11 Учень володіє глибокими і міцними знаннями, може вільно висловлювати власні судження і переконливо їх аргументу¬вати; може аналізувати історичну інформацію, співвідносити історичні процеси з періодом (епохою) на основі наукової періодизації історії; має досить міцні навички роботи з історичною картою
12 Учень у повному обсязі опанував програмовий матеріал; має глибокі й міцні знання, здатний, відповідно до вікових особ¬ливостей, презентувати власну інтерпретацію (версію, розуміння, оцінку) історичних явищ

Категорія: Історія від Журавель Т.М. | Додав: Istorik (13.12.2009)
Переглядів: 1048 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Браузер:
Звіримо час

MOROK © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz